Imorgon är det nästa närstudietillfälle och jag känner mig frustrerad över att jag inte lyckats få ngt att fungera under distansperioden. Det känns som om mina grundkunskaper skulle vara så dåliga att jag inte klarar av att hänga med i kursen. Det går så vansinnigt mycket tid åt till att hitta alla instruktioner och försöka söka fram info om hur programmen fungerar. Jag är också ovan med att följa med bloggar och hitta all info via dem. Har försökt förstå google+ men t.o.m.det har varit svårt.
Hangoutsen mm.fungerade inte för mig då jag, dumt nog, blev och vänta på nån form av bekräftelse över när mötet blir.
Jag behöver också skapa nya rutiner för hur jag ska studera "some", hur jag följer med bloggarna osv. Jobbtid hinner jag inte riktigt använda för det, så nån kväll i veckan behöver jag schemalägga för mig själv (och familjen) för kursen.
onsdag 24 oktober 2012
tisdag 25 september 2012
Försenad är mitt mellannamn
Äntligen kommer jag igång med det jag borde gjort för länge sedan. Inser också att jag har samma problem som en del andra kursdeltagare i början, nämligen innehållet. Vad ska jag då skriva? Fast bristen på innehåll handlar väl mest om att bloggen jag nu skapat enbart är till för att öva mig och testa. Så senare, med en blogg med ett konkret syfte blir det säkert lättare.
God natt!
God natt!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)